فاطمیون پادشاه عالمند

فاطمیون پادشاه عالمند
نويسندگان

 

روز سوم بهمن ماه بود علی از استراحتگاه که خارج شد نگاهی به آسمان انداخت و گفت:" تو به من قول دادی، تو ده روز دیگر فرصت داری، به قولی که به من دادی عمل کنی وگرنه می روم و دیگر پشت سرم را نگاه نمی کنم"

پای مصنوعی اش شکسته بود. با خنده کمی لی لی رفت و به ما گفت:" این پا روی مین رفتن داره" بالاخره یوم الله 22 بهمن از راه رسید. علی به میدان مین رفت و حدود 62 یا 63 مین پیدا کرد. من نیز کنارش بودم . به آخرین مینی که رسیدیم، کسی مرا صدا زد، حدود 7 متر از علی دور شدم ؛  ناگهان صدای انفجار مهیبی در دشت پیچید. به طرف علی دویدم . او با پیکری خونین روی زمین افتاده بود. باورم نمی شد اما خدا هیچگاه خلف وعده نمیکند.

و اینگونه بود که علی محمودوند به سرزمین خدا پرکشید

به نقل از همرزم شهید علی محمودوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:مین شهید علی محمودوند, ] [ 23:26 ] [ سرباز ولایت ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ فاطمیون خوش آمدید تورو خدا دعا کنید من شهید شم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 57589
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان